Obsługa

SAP Service Cloud
Przewyższajcie oczekiwania klientów na wszystkich etapach – od pierwszego kontaktu do wystawiania rachunku. Podtrzymujcie różne kanały obsługi, otrzymujcie pełną informację o klientach z uwzględnieniem kontekstu i analityczne dane w realnym czasie z powodu efektywności pracy centrum obróbki wezwań i wyjazdowych specjalistów z obsługi.
- Rozwijanie w chmarze
- Wielokanałowe kierowanie zapotrzebowaniami na obsługę
- Współpraca w socjalnych sieciach z uwzględnieniem kontekstu
- Portal samoobsługi dla klientów

SAP Customer Engagement Center
Zamień swoje centrum telefoniczne w centrum współpracy z klientami. Skutecznie koordynuj obsługę klientów na wszystkich kanałach, korzystaj z chatbota na bazie sztucznej inteligencji, aby szybko odpowiedzieć na pytania i przejąć operacje z front-biuro zgodnie z procesami zaplecze biurowe.
- Rozwijanie w chmarze
- Miejsce pracy specjalisty z obsługi
- Wbudowane kanały komunikacji
- Integracja chatbota na zapleczu SI

SAP Field Service Management
Obsługujcie klientów w czasie rzeczywistym. Szybko wyznaczajcie konieczne zasoby, zabezpieczajcie specjalistów z technicznej obsługi koniecznymi wiedzami i nadawajcie im informację, gdzie by oni nie znajdowali się. Rozwijaj stan współpracowników dla satysfakcji popytu klientów.
- Zachmurzone rozwijanie
- Planowanie i harmonogramowanie obsługi na miejscach
- Mobilny dostęp w reżimie online i offline
- Narzędzia dla masowej obsługi

SAP Cloud for Customer
Przewyższajcie oczekiwania klientów na wszystkich etapach – od pierwszego kontaktu do wystawiania rachunku. Podtrzymujcie różne kanały obsługi, otrzymujcie w czasie rzeczywistym pełną informację o klientach z uwzględnieniem kontekstu i analityczne dane o efektywności pracy centrum kontaktu.
- Zachmurzone rozwijanie
- Wielokanałowe kierowanie zapotrzebowaniami na obsługę
- Współpraca w socjalnych sieciach z uwzględnieniem kontekstu
- Analiza obsługi klientów